Lijstjestijd... Mijn vijf favoriete fietstochten van 2020


Sinds vorig jaar heb ik het fietsen (her)ontdekt en dat dankzij de aanschaf van een ebike. Tja, die knietjes hé... die zorgden ervoor dat een ritje niet echt leuk meer was. Maar nu rij ik gezwind weer lange tochten en zelfs zonder probleem bergop. Het voorbije jaar heb ik dan ook een resem mooie tochten aan mijn palmares kunnen toevoegen. Ook hier geen gemakkelijke keuze...

Deze haalden de lijst van mijn vijf favoriete fietstochten van 2020:

(1) Bergen die geen bergen zijn in Westouter (West-Vlaanderen)


(2) Doel zonder grenzen in Meerdonk (Oost-Vlaanderen)


(3) Wase stilte in Wachtebeke (Oost-Vlaanderen)


(4) Van de polders naar zee... en terug in Meetkerke (West-Vlaanderen)


(5) Onthaasten rond Beverhoutsveld in Beernem (West-Vlaanderen)


Mijn bike-it-lijstje voor 2021 ligt alvast klaar!

© 2020 Bouncing Kate - Alle rechten zijn voorbehouden.

Reacties

Populaire posts