Lijstjestijd... Mijn vijf favoriete wandelingen van 2020


Het einde van dit bijzondere jaar nadert met rasse schreden... tijd om even terug te blikken op een prachtig wandeljaar. Iedere wandeling deed enorm deugd voor lijf en leden, maar sommige hadden net dat tikje extra. Het was geen gemakkelijke keuze, dat bleek meteen toen ik door de foto's van 2020 scrolde. 
Mag ik jullie voorstellen: mijn vijf favoriete wandelingen van het voorbije jaar.

(1) Verbluf(f)t in de Palingbeek in Zillebeke (West-Vlaanderen)


(2) Broekwandelen in De Blankaart in Woumen (West-Vlaanderen)


(3) Rondom de Bentillekreek in Sint-Jan-in-Eremo (Oost-Vlaanderen)


(4) Op paddenstoelenjacht in stiltekamer Vloethemveld in Zedelgem (West-Vlaanderen)


(5) Intens wandelplezier op het Wardpad in Michelbeke (Oost-Vlaanderen)


Mocht je je nog afvragen waarom ik "maar" vijf favoriete wandelingen heb gekozen... Binnenkort volgt ook nog het lijstje van mijn vijf favoriete fietsroutes van het voorbije jaar 😉

Op naar 2021 boordevol nieuwe wandelavonturen!

© 2020 Bouncing Kate - Alle rechten zijn voorbehouden.

Reacties

Populaire posts